Nyam nyam nyam…..

Alkisah…. adala hamba Allah dalam rumah aku (housemate aku ler tuh), teringin bebeno nak pi makan2 kat luar. lepas decide, maka kitaorg berlima pun bersetuju nak pi Tanjung Pengharapan Harapan dengan kenderaan hamba Allah yang beria-ia tu… (eheheh)

Before

Amik ko…..banyak gile bile dihantar menu2 tuh….

ni kire banyak jugak utk 5 orang. dengan air 2 jag (jus oren dengan jus ‘langit’) serta 2 mangkuk nasi.

xpela… lagipun, ‘tong2’ (haha) jadik xla membazir. jadik dapatla tertunai hajat hamba Allah tu nak ‘makan besar’ kat luar (sempena dia nak pi kursus lama…)…

After

alhamdulillah…………. (tuuu… nampak tuh? dah menyandar dah mamat tuh)

sampai rumah sume keluarkan hikmat jurus ular sawa (tapi xde lagu blues ular sawa)….

hasilnye, di subuh hari… sume mcm lambat je nak bangun (termasuk aku. huuhuuhuu…)

err, housemate2 sekalian. hari ni aku balik lambat. kene tolong jemput tunang aku balik keje daa….. (tlg reserve space parking utk aku…)

One response to “Nyam nyam nyam…..

Tinggalkan Jawapan

