Gong Xi Fa Chai

quote daripada buletin friendster member aku yang suka ‘mencipta karangan’:

erm..sedih sedih sedih..tahun baru akan menjelma..jadi bermakna tahun PIG nak abis dah..

jadi sempena nak raya cina ni..kita kena la kurangkan sket makan buah naga ye..takut2 nanti takde pulak tarian naga masa raya cina nanti..kita kena kekal kan perpaduan kaum..kena la hormat kaum lain juga..

ok..iklan ini ditaja oleh frenster..kerana dirimu begitu berharga..mcm tarian naga..

 (credit to adib. power la ko ‘mengayat’. hehe…)

selamat pulang ke kampung. berhati-hati di jalan raya. ingat orang yang tersayang. (pesanan khidmat masyarakat ini dibawa oleh aku. )

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s