Jem (dan roti)

3 Safar 1429 (10 februari 2008) 

1100
gerak dari felda kahang timur (aku amik lagi 2 penumpang)

1115
stop kat kampung seri timur. tunggu lagi satu kete. singgah rumah member, kete lagi satu tu nak hantar barang kat situ

1140
sambung perjalanan lepas minum2 dan yang sewaktu dengannye

1230
masuk lebuhraya utara selatan (tol air hitam)

1440
berenti kat restoran jejantas ayer keroh (ramai gile orang)

1555
sambung perjalanan (ramai gile orang makan. jenuh nak q…)

1645
sampai area pedas – linggi (dah mule nampak mcm jem)

1745
baru bergerak sejauh 10km (slow gile). punye teruk jem tu, sampai laporan trafik sebuah radio swasta tu mintak tangguhkan perjalanan lagi. tapi…dah tersangkut dalam jem, camne nak tangguh? (huhuhu)

1815
sampai seremban 2 (exit teruss… jangan tangguh2 lagi). pakai laluan nih :
seremban 2 – simpang felda sendayan – simpang pekan labu – felda LBJ – litar F1 sepang – KLIA – elite expressway (ape lagi? lain kali ikut sini la…)

1905
5km ke hentian rehat dengkil (elite expressway)

1930
sampai depan pagar rumah kat shah alam (ngam2 azan maghrib)

statistik tempoh perjalanan orang2 yang aku tanye (termasuk diri aku sendiri):
opismate aku : kedah – kuala lumpur = 12 jam (atas highway)
opismate housemate aku : kuala pilah – puchong = 8 jam (keluar rumah 7 malam, sampai puchong 3 pagi)
aku : kluang – shah alam = 8 jam setengah (mujur main jalan dalam sket. kalo x, ntah kul bape nak sampai.)

bosan gile wehh time jem tuh… (huhuhu)

10022008716.jpg
kete member aku kat depan…

10022008717.jpg
10022008715.jpg
jemm… (kelisa kuning tu main cilok2. last2, belakang aku jugak. hahaha…)

kesimpulannye, rancang perjalanan anda. atau, naik pengangkutan awam. atau lagi, jangan balik kampung (kejam gile).

2 responses to “Jem (dan roti)

Tinggalkan Jawapan

