Program Tautan Kasih

pada 9 februari 2008 (2 Safar 1429) lepas, telah dilangsungkan program seperti yang telah dinyatakan pada tajuk. jadik, kepada kengkawan yang nak amik gambar yang aku amik, blehla amik kat sini… (klik gambar dulu. bile dah keluar saiz sebenar, baru save as). ala… xbanyak mane pun…

nak cari mana aku? mane ada… tgk la tajuk web ni pun… (hehehe…)

09022008692.jpg
gambar sesi petang. lepas aku amik tolong amikkan 3-4 kamera. korang sume xperasan kot aku amik gambar yg ni…

09022008693.jpg

09022008702.jpg

09022008703.jpg

09022008705.jpg
scorepaper

09022008706.jpg
ehem2…

tu je gambo yg aku ada (yang sesuai untuk semua orang amik kot)

_____________________________________________________

1 day before (8 februari 2008 = 1 Safar 1429)

08022008688.jpg
our territory

08022008689.jpg
our territory 2

________________________________________________________end

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s