Hai hai ta ta

lamanya aku x menulih… sepanjang 2 minggu lepas aku berada kat unit ict kat cawangan baru nih, bz memanjang aje. dalam tempoh 2 minggu, 2 kali aku kene outstation ke tempat yang agak jauh iaitu kuala lipis dan kota bharu. dah tu pulak, ke2-2nya dibagitau last minit. hangin jugak… tu tunggang langgang…

sudahnya, aku cuba pakat tukar unit dengan sorang kawan aku yang memang kaki outstation. alhamdulillah, pakatan berjaya. hasilnya, mamat tu kene pi penang sebab unit ict ada buat bengkel kat sana dan aku merempat kat ofis member aku sementara nak tunggu pegawai yang uruskan pertukaran aku balik bercuti. huhu… 2 minggu je aku tahan duk situ…

jadik, pasni, duk setempat udah la… yang penting, xmau keluar opis banyak2 lagi… (banyak duit terbang sebab nak advance macam2 dulu… claim kemudian… pokai…)

sambung lain kali aaa….šŸ˜€

One response to “Hai hai ta ta

  1. Jadi la macam aku tak de out station. Jalan-jalan ada le..tengok parlimen bersidang, menteri buat jamuan di putrajaya, kementerian ada majlis dan lain-lain lagi. La la la..(dengan senang hati)

Tinggalkan Jawapan

