Insiden di petang hari

semalam petang aku beriadah di padang di perjiranan sebelah tempat aku tinggal di shah alam ini. sedang aku beriadah, tiba-tiba aku terperasan seseorang berlari tanpa memakai baju dan kasut. sejurus selepas itu, tiba-tiba terdengar orang menjert “woi!!! pencurik!!!”. serentak itu, semua yang sedang beriadah berhenti seketika untuk melihat apa yang berlaku selanjutnya. selepas itu, semuanya kembali beriadah.

tidak berapa lama selepas itu, suasana kecoh lagi. suspek tadi telah berjaya ditangkap dan dibawa ke padang tempat aku beriadah ni. suasana menjadi agak tegang memandangkan ada pihak yang ‘lebih sudu daripada kuah’ sehingga terpaksa ditenangkan.


selepas suasana sedikit tenang, suspek dibawa ke ruang yang lebih luas sementara menunggu ketibaan pihak polis.


suspek dibawa ke balai polis berdekatan untuk tindakan lanjut…

sekian adanya kisah petang aku semalam…

Tinggalkan Jawapan

