Cuti Umum

Hujung minggu ni cuti umum. Masa untuk aku kembali ke Johor untuk menjenguk (dan menjemput) isteri aku di IPG Batu Pahat. Sempena cuti tahun baru cina yang seminggu ni (sekolah kan cuti seminggu…),  aku akan mengangkut isteri aku pulang ke Selangor. Walaubagaimanapun, banyak perkara yang perlu disetelkan untuk kursus isteri aku ini termasuklah medical check-up, perjanjian dan yang sewaktu dengannya. Maka dengan itu, aku pun dah isi borang cuti utk cuti terus seminggu…

Akan tetapi, ada je yang kacau… ada meeting pulak time aku cuti tu… Maka, aku memilih untuk menghadiri mesyuarat yang dikira penting untuk aku menghadirinya. Mesyuarat-mesyuarat lain yang mana aku ada konsultan yang telah dilantik, aku mintak tolong diaorang aje attend meeting.

Petang ni pun aku ada meeting. fuh…… letih… Tapi, tanggungjawab. Kena laksanakan jugak.

Wassalam…….

4 responses to “Cuti Umum

  1. salam..ape kaba? wah seronok dia dpt bercuti dgn isteri tercinte yer. saye pun baru balik bercuti kat kg suami di melaka. ermm lama x dgr citer yer. isteri dah mengidam asam lum??😉

Tinggalkan Jawapan

