Kerja

Minggu ke-2 bekerja selepas kursus induksi.

Staf aku bertukar sejak hari pertama aku bekerja semula. Kelam kabut aku untuk memberi tugas kepada staf yang baru bertukar menggantikan staf yang terdahulu memandangkan banyak perkara yang perlu diketahui tentang tugas2nya.

Aku, seperti biasa agak sibuk dengan ‘isu2 semasa’ berkaitan kerja aku. nak report itulah, nak potong inilah, nak check sana, nak audit sinilah dan yang sama waktu dengannya. Bos aku takde sepanjang minggu ni. “I pun kene berkursus macam you berkursus jugak haritu. Nanti I takde kat ofis langsung minggu depan,” lebih kurang begitulah ungkapan beliau minggu lepas sewaktu aku bertemu beliau untuk perbincangan ‘isu2 semasa’.

Never ending works… (penyenggaraan. memang tak berkesudahan sampai bangunan tu runtuh.)

p/s: tgh lebam sebab sampai di rumah selangor jam 0410hrs tadi. 
p/s lagi: tak puas hati dengan jururawat bertugas klinik kesihatan kat kampung aku semalam.

2 responses to “Kerja

Tinggalkan Jawapan

