090909

hari ni, tarikh masihi seperti yang tertera pada tajuk. dan, dah 19 ramadhan 1430H. ditengok pada perkiraan, puasa tahun ni 29 hari. bermakna tinggal 10 hari je lagi…

tahun ni aku berasa sebagai seorang suami kepada isteri aku yang tercinta. zakat fitrah pun dah bayar untuk 2 orang. dan akan merasa suasana beraya di 2 kampung. sedar tak sedar, rupanya dah dekat setahun (Hijrah) dah aku menjadi suami orang. gambar majlis walimah aku, sampai hari ni aku tak muat naik lagi (haha…). bukan apa, majlis agak ringkas dan tidak sebesar majlis rakan-rakan yang lain. bagi aku, lepaskan yang wajib sudah memadai. jadik, gambar pun kurang ambil jugak la… hanya sedikit sahaja…

setengah jam lagi untuk balik. wassalam…

p/s: berbuka sorang2 lagi hari ni…

3 responses to “090909

  1. huhu..naseb baik rumah bukan tpi jalan besar..alaa..cat dlm umah je..gile striking kalau cat dinding luar..

    aziz ddk mane ari2 lalu olak lempit? okeh, xsabar nk tgk gmbr2 tu..hehe

Tinggalkan Jawapan

