Berita

pagi ni, kecoh2 di ofis apabila akhbar hari ini dibaca.

“Empat termasuk bayi maut kemalangan” – Kosmo

“Bayi antara empat maut dua kereta bertembung” – Berita Harian

“Bayi antara empat maut kemalangan” – Utusan Malaysia.

bagi aku, bila dipaparkan gambar kemalangan tersebut, aku teringat semula kejutan besar aku. begitulah rupa kereta kancil selepas menerima impak besar yang mengejut.

kes semalam:

kes aku:

bezanya, kes semalam, si kancil menjadi mangsa. kes aku pula, si kancil menjadi pemangsa.
persamaannya, semua di dalam kancil kembali ke pangkuan Ilahi…

Al-Fatihah…

p/s : fobia tak fobia, kene memandu jugak…

One response to “Berita

Tinggalkan Jawapan

