Kemaskini

Sedar tak sedar, dah masuk bulan Rabi’ulakhir dah…(bulan Mac 2010). dekat dua bulan jugak aku tak kemaskini laman ini.

Apapun, bila dah tengah ‘sempit selepas lapang’ (derivation daripada ‘lapang sebelum sempit’), barang yang kita minat atau mahu usahakan juga boleh terbantut. Salah satunya ialah laman ini sendiri.

Apapun, aku tak puas hati match malam tadi! Anda boleh baca di sini tentang punca aku tak puas hati. Tapi, aku tak puas hati pun, bak kata orang, tak la sampai emo pulak, duk protes tak tentu hala. Bagi aku, ianya sebagai acara selingan kehidupan yang tak perlu nak diseriuskan kerana kita ada agenda yang lebih serius dalam kehidupan kita.

Jadi, kita mesti teruskan agenda serius kehidupan kita, untuk kehidupan yang akan datang!

p/s : tunggu hujung musim nanti…

sumber : ESPN Soccernet / Getty Images

Tinggalkan Jawapan

